Υποβλήθηκε από panagiotaxirou στις Κυρ, Φεβ 09, 2014.
Pre-Dressing Skills
Dressing is a complex activity that requires many pre-requisite skills to be able to perform successfully. Below is a quick reference guide to pre-requisite skills to gain an understanding of the demands the activity places on the child.
-
Motor skills – a child needs to be able to move limbs and body in a full range of movements both with and against gravity. For this, the child must have adequate muscle strength and flexibility at their joints.
Υποβλήθηκε από panagiotaxirou στις Κυρ, Φεβ 09, 2014.
PROXIMAL POSTURAL CONTROL
The aim of these activities is to improve postural control. This will provide a stable base of support that is needed to facilitate balance and hand function. The following activities are recommended to facilitate improvements in flexion/extension of the body against gravity and pelvic/shoulder control.
Υποβλήθηκε από panagiotaxirou στις Κυρ, Φεβ 09, 2014.
ΕΝΤΟΠΙΖΩ ΤΙΣ ΑΛΛΗΛΟΥΧΙΕΣ
Α.3 στοιχεία
►▼◄
►►▼►▼►▼◄
◄►▼◄
◄►▼►▼◄◄
▼◄►►▼◄
▼◄►▼◄
►▼►►▼◄
▼◄
◄►▼►▼◄►▼◄
◄►▼◄►▼◄►▼◄
◄►▼►▼◄◄
▼◄►►▼◄
▼◄►▼◄
►▼►►▼◄
▼◄
Β. 4 στοιχεία
←↑→↓
Υποβλήθηκε από panagiotaxirou στις Κυρ, Φεβ 09, 2014.
Fine Motor Strengthening/Coordination
Υποβλήθηκε από panagiotaxirou στις Κυρ, Φεβ 09, 2014.
ΤΟ ΓΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ & Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Το Σύστημα M.O.R.E. - Integrating the mouth with sensory & postural functions
Υποβλήθηκε από meniaergo στις Τρί, Ιουλ 03, 2012.
Εργοθεραπεία και γραφή
Οι δυσκολίες στον τομέα της γραφής αποτελούν συχνά ένα σημαντικό λόγο παραπομπής παιδιών σε Εργοθεραπευτή. Η γραφή είναι μια σημαντική δεξιότητα για τα παιδιά προ-σχολικής και σχολικής ηλικίας. Αφενός μαθαίνει να επικοινωνεί και να εκφράζεται μέσω ενός κοινού κώδικα, αφετέρου η επιτυχής κατάκτηση της αποτελεί προϋπόθεση για την ανάπτυξη του ατόμου.
Υποβλήθηκε από meniaergo στις Τρί, Ιουλ 03, 2012.
Αισθητηριακή Ολοκλήρωση
Μια από τις μεθόδους που χρησιμοποιεί η Εργοθεραπεία είναι η Αισθητηριακή Ολοκλήρωση.
Αισθητηριακή Ολοκλήρωση είναι η ικανότητα του εγκεφάλου να οργανώνει αισθητηριακές πληροφορίες για να τις χρησιμοποιεί με αποτελεσματικό τρόπο.
Υποβλήθηκε από maria στις Τρί, Ιουλ 03, 2012.
« Τα υπόλοιπα παιδιά στο σχολείο, μπορούν να ζωγραφίζουν πολύ ωραία και χαίρονται όταν η κυρία μας λέει να ζωγραφίσουμε. Εγώ όχι, δεν μ’αρέσει να ζωγραφίζω! Η μαμά μου πιάνει το χεράκι, προσπαθώντας να μου μάθει να ζωγραφίζω, αλλά εγώ δεν μπορώ, θυμώνω, κλαίω και λέω στη μαμά, «Ζωγράφισε το εσύ για μένα, εγώ δεν μπορώ»
Τι χρειάζεται το παιδί , για να καταχτήσει πλήρως την κίνηση και τη χειρονομία της γραφής; Ισορροπία ανάμεσα στις μυϊκές δυνάμεις, μυϊκή δύναμη, ευλυγισία και ευστροφία κάθε άρθρωσης του χεριού.
Υποβλήθηκε από maria στις Τετ, Ιουν 20, 2012.
"Ιδιαίτερα στα μαθηματικά"
Η αύξηση της παιδικής παχυσαρκίας τα τελευταία χρόνια είναι γεγονός και ευθύνεται για σωματικά και ψυχικά προβλήματα. Τώρα μια νέα αμερικανική μελέτη συνδέει την παιδική παχυσαρκία με τις κακές σχολικές επιδόσεις και ιδιαίτερα στα μαθηματικά.
Υποβλήθηκε από meniaergo στις Πέμ, Μάιος 17, 2012.
Τα σχολεία σε λίγο τελειώνουν, τα παιδιά του νηπιαγωγείου τον Φθινόπωρο θα πάνε στην Α΄ τάξη του δημοτικού. Η ένταξη του παιδιού στη σχολική κοινότητα, πέρα από τα συναισθήματα χαράς, πυροδοτεί άγχος και αγωνία, ιδιαίτερα στους γονείς.
Σελίδες